2008. március 3., hétfő

Szenvedély és igéret

Új iparág
Kevés cég mondhatja el magáról, hogy létrejöttével egy új iparágat hoz létre. A Tahitian Noni International - USA - pontosan ezt tette. Berobbant először az Amerikai Egyesült Államok, Japán, Európa, majd rövidesen az egész világ egészség piacára. Az általuk gyártott Tahitian NONI(R) Juice - (röv. TNJ) számos táplálkozás szakértő, kutató és orvos érdeklődését keltette fel különleges összetételével és hatékonyságával. A TNJ jótékony hatásáról több száz oldalnyi kutatási anyagot publikáltak.
A TNJ a NONI-Világpiac 95 százalékát uralja, úgy, hogy kizárólag szájról-szájra reklám alapján történik a terjesztése. A fennmaradó 5 százalékra jut az egyéb cégek által gyártott noni termékek, (kb. 200 féle) melyek újravásárlása a fogyasztók részéről viszonylag csekély.
Hiába eszünk, sejtjeink éheznek! A TNJ ma a legfejlettebb belső sejttápláló készítmény!
MINDEN 1,8 MÁSODPERCBEN FELBONT VALAKI EGY ÜVEGGEL !

Nincsenek megjegyzések: